Hormann | opinie | marka | klient | jakość.. Gwarancja udanych zakupów!

Hormann klient

Prezentowana niżej zakładka Hormann klient, ma za zadanie dostarczyć klientom maksymalną ilość wiedzy, która będzie potrzebna do dokonania odpowiedniego wyrobu marki Hormann przy podejmowaniu decyzji. Klient nie musi przecież posiadać fachowej wiedzy na temat bram, drzwi czy też napędów. My ją posiadamy i chcemy się z Wami nią podzielić.

Hörmann klient: Klient ma wybór. Zrównoważona produkcja.

hormann-klient-ma-wyborWyobraźcie sobie taką oto reklamę: gabinet wróżki, przyciemnione światło, wszystkie stosowne rekwizyty: kot, szklana kula, świeczka i sama wróżka, ponuro wpatrująca się w szklaną kulę. Mija jedna chwila, potem druga…Cisza przedłuża się. Siedząca naprzeciw wróżki para popatruje na siebie niepewnie. Wreszcie wróżka podnosi wzrok. Wasza przyszłość i przyszłość waszego nienarodzonego dziecka jest w rękach klientów – mówi. I po chwili dodaje – A właściwie w ich portfelach.

Czytaj więcej: Hörmann klient: Klient ma wybór. Zrównoważona produkcja.

Hörmann klient: Poczytaj mi forum. Część II.

hormann-klient-forumCzęść II Czy fora mogą być traktowane jako głos opiniotwórczy?

Chodzi nam w skrócie o odpowiedź na pytanie: czy przeciętny e-Kowalski może liczyć na forum? Czy żywiona przezeń nadzieja, że forum o tematyce budowlanej rozstrzygnie wątpliwości: jaką wybrać bramę? Jaki napęd? Jakie drzwi? Jakiego producenta? Jaki montaż zastosować? Kotwy dłuższe? A może krótsze? Dwa zawiasy czy trzy zawiasy? Po jakie wypełnienie sięgnąć? Po piankę poliuretanową? itd. itp. – czy zatem ta nadzieja jest zasadna? Innymi słowy: na ile poważnie traktować tematyczne i branżowe fora?

Czytaj więcej: Hörmann klient: Poczytaj mi forum. Część II.

Hörmann klient: Modernizacja garażu

hormann-klient-zestaw przysłon renowacyjnychKażdy właściciel domu zna doskonale tę prawdę: zawsze nadchodzi czas, kiedy coś, co dotychczas nie sprawiało kłopotów i funkcjonowało bez zarzutu, teraz domaga się pilnej uwagi, modernizacji, wymiany.

Wymiana bramy garażowej bywa sporym stresem. Zwłaszcza, gdy dysponujemy garażem o niespotykanych obecnie wymiarach bramy. Wyobraźnia podsuwa nam obrazy pobojowiska, w jakie zamieni się połowa domu w efekcie prób dopasowania nowej bramy do istniejącego otworu garażowego. Sen z powiek może też spędzać widmo rachunku, jaki przyjdzie zapłacić fachowcom.

 

Czytaj więcej: Hörmann klient: Modernizacja garażu

Hörmann klient: Poczytaj mi forum. Część I.

hormann-klient-forumCiekawego materiału dostarcza lektura rozmaitych for. Nas, co oczywiste, interesowały te, które związane są z branżą budownictwa. Zapowiadaliśmy, że w niedługim czasie wykonamy krótki research. Ważne były dla nas opinie, szczególnie te, które dotyczyły sposobów reagowania na reklamacje. Staraliśmy się odszukać wpisy odpowiadające na pytanie: czy klient uważa, że – zgłaszając konkretny problem – otrzymał konkretną pomoc (w postaci np. wizyty serwisanta, powtórnego montażu, wymiany towaru)? Czy był przekonany, że jego uwagi dotyczące jakości, wykonania, montażu potraktowano poważnie? Czy pozostał z wrażeniem, że jako zgłaszający problem staje się persona non grata, która ma udać się ze swoją bolączką gdziekolwiek, byle jak najdalej od sprzedawcy, dealera, serwisantów.

Czytaj więcej: Hörmann klient: Poczytaj mi forum. Część I.

Hörmann klient: Co zrobić w wypadku braku prądu – awarii sieci?

W sytuacji, gdy jedynym wejściem do garażu klienta jest brama, ważna jest możliwość rozryglowania napędu z zewnątrz. Dzięki temu otworzymy bramę w sytuacji zaniku napięcia lub innej awarii unieruchamiającej napęd, a klient nie będzie musiał długo czekać.

Czytaj więcej: Hörmann klient: Co zrobić w wypadku braku prądu – awarii sieci?

Podkategorie