Marka Hormann i Schumacher na wspólnym torze

marka hormann- Schumacher Ambasador Marki HormannOd tego roku w swoich działaniach promocyjnych i marketingowych również i firma Hörmann zdecydowała się na Ambasadora Marki. Wybór padł na Michaela Schumachera i nie da się ukryć, że porozumienie między dwoma gigantami wygląda bardzo obiecująco.

Z jednej strony najbardziej utytułowany kierowca Formuły 1, jej siedmiokrotny zwycięzca, z drugiej – największy w Europie producent bram i drzwi, niekwestionowany lider na rynku. W myśl porozumienia o długoterminowej współpracy Michael Schumacher ma reprezentować przedsiębiorstwo Hörmann.

 

 

Firma nie kryje przekonania, że w osobie Schumachera odkryła idealnego ambasadora marki. Z pewnością wiele ich łączy. W powszechnej opinii zarówno marka Hörmann, jak i słynny kierowca wyścigowy, od lat uosabiają międzynarodowy sukces, ambicję, doświadczenie i niezawodność. Sam Schumacher z kolei nie kryje, że fascynuje go technologia, przemyślana w najdrobniejszym szczególe. To zrozumiałe wyznanie w ustach kogoś, dla kogo takie wartości jak jakość, technologiczna doskonałość muszą mieć pierwszorzędne, życiowe wręcz, znaczenie. W sporcie, który uprawia, zlekceważenie drobnostki, detalu, to potencjalne samobójstwo. Odpowiedzialność, dbałość o ciągły rozwój i entuzjazm dla technologii to kolejne cechy wspólne mistrzów.

 

Nie mniej ważne jest też i to, że Schumacher jest sportowcem niezwykle lubianym i popularnym w Europie. Podkreśla się takie jego cechy, jak skromność, ujmujący sposób bycia. O sympatii, jaką może budzić, zaświadcza krótki filmik, będący zapisem sesji zdjęciowej z udziałem Schumachera. Przy okazji można podejrzeć sposób, w jaki pracuje znana fotograf, Anke Luckman, czyli: zobacz, jak się to robi w Niemczech. Pełen profesjonalizm.

Filmik z Ambasadorem Schumacherem w roli głównej możecie obejrzeć po tym linkiem: http://vimeo.com/52925750