Pierwsze Witrualne Targi Dom i Ogród

Targi dom i ogrodCiekawą propozycją wydało nam się ostatnio przedsięwzięcie, jakie zostało podjęte na stronie www.zumi.pl. Przez tydzień – w dniach od 21 do 28 marca 2013 – odbywały się tam pierwsze Wirtualne Targi Dom i Ogród.

Szlaki dla tego typu internetowych działań zostały przetarte już wcześniej przez Wirtualne Targi Pracy. Być może po pozytywnych doświadczeniach i obiecujących efektach, jakie przyniosły Targi Pracy, portal zumi.pl postanowił wczesną wiosną – a więc w okresie, który sprzyja inwestycjom – wystąpić z szeroką ofertą związaną z domem i budownictwem.

Dla kogo przeznaczone są Wirtualne Targi Dom i Ogród?

Grupa docelowa to ci, którzy budują, remontują; planują remont czy budowę; chcą ubezpieczyć nieruchomość; chcą zmienić wystrój wnętrz; marzy im się profesjonalne zaprojektowanie ogrodu. Oni wszyscy, odwiedzając poszczególnych wystawców, znajdą odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, cen, możliwości realizacyjnych.

Targi wirtualne są połączeniem wszystkich najważniejszych funkcji oraz zalet targów stacjonarnych z możliwościami, jakie oferuje Internet i nowoczesne technologie. To spełnienie snu demokraty pod hasłem – „Targi Naprawdę dla Wszystkich”;) Ważna informacja: koszty uczestnictwa są zdecydowanie niższe niż w tragach stacjonarnych, stąd wirtualna organizacja umożliwia udział nawet najmniejszym firmom; dopiero startującym, dla których opłaty targowe stanowiłyby skuteczna zaporę dla ich raczkujących dochodów.

Cena to nie jedyna korzyść dla wystawców. Wirtualna organizacja targów zaoszczędza im też bólu głowy związanego z koniecznością przygotowania stoisk, późniejszego ich demontażu. Potrzebne materiały zostają umieszczone przy pomocy kliknięcia.

Na jakie korzyści może liczyć klient? Za pomocą przejrzystej i przyjaznej nawigacji – wiemy, bo sprawdzaliśmy – szybko dotrze do każdego z ponad 70 wystawców takich branż, jak wyposażenie wnętrz, budownictwo, okna i drzwi, ubezpieczenia, deweloperzy i wiele innych. Wizytówki poszczególnych wystawców przynoszą informację dotyczącą charakteru prowadzonej działalności, dane adresowe. Po szczegółowe informacje klient mógł sięgnąć do zakładki: produkty, promocje. Tam też dodatkowo można pobrać katalogi branżowe, prospekty, obejrzeć materiał filmowy (zakładka video) i – co ważne! – uzyskać informację dotyczącą np. konkretnego rozwiązania czy produktu. Umożliwia to opcja: rozmowa z konsultantem. Jak to działa? Klient jest zapraszany do skorzystania z okienka czatowego – konsultanci wystawców chętnie i sumiennie odpowiadają na pytania dotyczące promocji, produktów, pomogą wybrać najlepsze rozwiązanie, skontaktują z partnerem handlowym.

Oczywiście przetestowaliśmy dla was tę możliwość i zaświadczamy, że to naprawdę działa.

Podobnie, jak całe Wirtualne Targi, których idea nas akurat przekonuje bardzo. Zresztą systematycznie rosnące wskaźniki internetowej sprzedaży pokazują wyraźnie, że kierunek: Internet – jest tym, od którego nie ma już odwrotu.