Targi Architektury, Materiałów i Systemów Budowlanych BAU 2013

BAU- targiW branżach związanych z budownictwem zaczęło się wielkie odliczanie. Już za kilkanaście dni bowiem w Monachium ruszają Światowe Targi Architektury, Materiałów i Systemów Budowlanych BAU 2013. Odbędą się one w dniach 14-19 stycznia. Na 180 tysiącach metrów kwadratowych w 17 halach gospodarze spodziewają się 235 tysięcy specjalistów branży budowlanej. 17 hal to nie jedyna przestrzeń, jaką dysponuje Messe Műnchen International, organizator targów. Także Międzynarodowe Centrum Kongresowe oraz ok. 3500 m kwadratowych powierzchni na wolnym powietrzu zostanie objęte działaniami związanymi z targową ofertą.

Czytaj więcej: Targi Architektury, Materiałów i Systemów Budowlanych BAU 2013

Marka na Facebooku

Hormann FacebookZarówno eksperci związani z internetową reklamą, jak i producenci, mają problem i  zadają sobie pytanie, czy obecność marek w mediach społecznościowych to dobry pomysł. Czy i jak na Facebooku można zbudować relację między marką a użytkownikiem?

Po fali optymizmu w roku 2011, kiedy to media społecznościowe zostały przez branżę internetową uznane jako nad wyraz obiecujące, w sierpniu 2012 roku nastroje stały się bardziej umiarkowane.

A miało być tak pięknie ;) Media społecznościowe postrzegano jako te, które zrewolucjonizują komunikację w Internecie, stworzą nowy rodzaj kontaktu między marką a użytkownikiem, angażujący obie strony, budujący trwałą relację. Badanie „Opinie ekspertów o reklamie internetowej” przekonywało, że nakłady na budowę oraz obsługę profili w mediach społecznościowych będą znacząco i systematycznie rosły.

Co się w międzyczasie stało? Gdzie się podział entuzjazm specjalistów od reklamy?

Czytaj więcej: Marka na Facebooku

ROPO- Czy wiesz co to jest?

hormann-internautaPytanie numer jeden: czy wiesz, co to jest?

Ci, którzy obstawiają wołacz od wyrazu ropa i uruchamiają ciąg skojarzeń: Ropo, ropo, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie, kto stoi pod dystrybutorem… - niestety, nie odgadli.

Efekt ROPO (Research Online Purchase Offline) to zjawisko, które cechą jest dwuetapowe działanie. Krok pierwszy to poszukiwanie w Internecie jedynie informacji, dotyczących produktu czy usługi. Krok drugi to realizacja transakcji. Ma ona miejsce już poza siecią, w sprzedaży stacjonarnej. Efekt, o którym tu mowa, jest oczywiście konsekwencją popularyzacji Internetu.

Czytaj więcej: ROPO- Czy wiesz co to jest?